On Swedish Eyes I publish texts about my first encounter with California, and my life in USA.

söndag, juli 22, 2007

My precious...


Antligen ar Harry Potter har. Jag var t.o.m. utanfor bokhandeln och koade kl. 00.00 natten till igar, mest for att jag var vaken. Jag sag kon, stod i den i nagra minuter, och gick sedan hem och sov. Gor det mig till ett samre Potter-fan? Jag tror inte det. Jag ar bara bekvam, det var betydligt farre folk i butiken under gardags-dagen... Nar jag skulle betala tittade dock expediten pa mig nagot forvanat och fragade: "Just one?". Det far mig att verkligen fundera pa hur manga ex av boken som egentligen saljs.

Snyggo har last den sista sidan. Jag har lovat att doda honom om han avslojar nagot.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte lite nördig... Jag väntar coolt i några dagar och håller för öronen.

Swedish Eyes sa...

Inte nördig. Bara entusiasisk.

allatalarsvenska sa...

Jag tror det är butlern, i matsalen, med en kofot :-)

Varför tog du en bok med texten bakochfram förresten. Blir det inte svårare att läsa då?

*fnissar hysteriskt åt mina egna superskojiga skämt*

Swedish Eyes sa...

Camilla: Det är Erika som är nördig, inte jag. :-)